logo
0

Veelgestelde Vragen (FAQ)

Producten & Assortiment

Zijn alle producten in voorraad?

Alle producten zijn bij ons in de winkel in voorraad. Hierdoor is het mogelijk om elke bestelling die voor 18:00 geplaatst wordt direct te verzenden en snel bij u te laten bezorgen.

Verkopen jullie originele (merk)producten?

Alle merkproducten die wij verkopen zijn origineel en daarnaast verkopen wij voordeliger huismerk artikelen. Wij geven een 100% garantie op de kwaliteit van functionaliteit op alle artikelen die u bij ons kunt kopen, bij afwijkingen leveren wij een nieuw product of betalen het aankoopbedrag aan u terug.

Wat is de kwaliteit van de producten?

Alle producten in ons assortiment zijn zorgvuldig geselecteerd en van gerenommeerde fabrikanten. Wij garanderen dan ook dat er enkel duurzame A-kwaliteit producten geleverd worden en bieden de beste service als een product niet aan uw wensen voldoet.

Bestellen & Betalen

Kan iedereen bestellen bij ABCKantoorshop.nl?

Iedereen die in Nederland of België woont kan via onze webshop bestellen. Bij online betalingen dient u dan wel de beschikking te hebben over internetbankieren of een Paypal account.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

Direct na het afronden van de bestelling ontvangt u een bestelbevestiging per email. Indien u deze bevestiging niet binnen 2 uur ontvangen heeft, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling ook nog annuleren?

Jahoor, dat is geen enkel probleem. Als uw bestelling nog niet verzonden is stuurt u eenvoudig een email naar onze klantenservice met daarin het bestelnummer en een verzoek tot annuleren van de bestelling.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

De-Inktpot.com biedt diverse mogelijkheden om uw bestelling direct online af te rekenen, dit kan via iDeal, MisterCash, Paypal en Creditcard. Ook kunt u ervoor kiezen om zelf via uw internetbankieren het bedrag over te schrijven.

Worden er ook betaalkosten in rekening gebracht?

Nee, er worden geen betaalkosten in rekening gebracht, ongeacht de gekozen betaalmethode.

Verzenden & Levering

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Omdat wij alle producten in eigen voorraad hebben zal elke bestelling die voor 18:00 bij ons binnenkomt direct verzonden worden. Zonder tegenspoed zal het pakketje dan de volgende dag bij u worden thuisbezorgd.

Wat zijn de verzendkosten?

Voor bestellingen met een totaalbedrag tot € 25,00 wordt een bedrag van € 3,95 voor een brievenbuspakje en € 5,95 voor een pakketzending in Nederland en € 8,95 in België (pakketzending) aan verzendkosten in rekening gebracht. Is het totaalbedrag van uw bestelling boven de € 25,00 dan wordt deze gratis verzonden!

Kan ik ook vanuit België bestellen?

Jazeker, ook voor onze klanten in België staan wij graag klaar en hanteren wij dezelfde voorwaarden als binnen Nederland.

Hoe wordt mijn bestelling verpakt?

Bij De-Inktpot.com hechten wij veel waarde aan een nette en stevige verpakking zodat uw bestelling zonder schade en/of gebreken bezorgd zal worden. Elke zending die bij ons vertrekt wordt in een onbeschadigde verpakking, voorzien van opvulmateriaal en deugdelijke gesloten verzonden.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Voor de verzending van onze poststukken en pakketten maken wij gebruik van PostNL. Door de hoge betrouwbaarheid van leveringen worden ruim 98% van de pakketten binnen 24 uur netjes bij de geadresseerde afgeleverd.

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten afleveren?

Geen enkel probleem! Tijdens het invoeren van uw gegevens in het bestelproces kan een alternatief afleveradres opgegeven worden. Voer hier uw werkadres in en wij zorgen dat het daar netjes afgeleverd wordt.

Retouren & Garantie

Kan ik mijn aankoop ook retour zenden?

Bij De-Inktpot.com hanteren wij een herroepingsperiode van 30 dagen. Dit betekent dat u binnen deze periode kosteloos en zonder opgave van reden uw bestelling mag retourneren.

Ik heb iets verkeerd besteld, kan ik het ook ruilen?

Ja uiteraard, ruilen kan altijd! Stuur een email naar onze klantenservice met uw bestelnummer en verzoek tot omruiling en de retour procedure wordt direct in werking gezet.

Wat zijn de kosten voor ruilen of retour zenden?

Voor retourneren, omruilen van producten en garantieafhandelingen worden geen kosten in rekening gebracht. Dit noemen wij klantenservice!

Welke garantie zit er op de producten?

Alle producten in de webshop van De-Inktpot.com hebben een standaard garantietermijn van minimaal 1 jaar. In sommige gevallen is deze termijn langer, maar in elk geval nooit minder!

Ik heb een defect product, wat moet ik doen?

Dat is erg vervelend en wij lossen dit graag snel voor u op. Stuur een email naar onze klantenservice met daarin het bestelnummer en een duidelijke klachtomschrijving. De garantieprocedure zal dan direct in werking gezet worden.